Cabbar ŞIKTAŞ İDDİALI SÖZ VE HAVA ALANI
Tarih : 2007-08-17
Tüm Yazılar

Cabbar ŞIKTAŞ

Elbette istenirse her şey olur.

Seçimi kazanıp yemin etmeğe gittikten sonra ilk Iğdır'a gelişinde düzenlediği parti toplantısında, iddialı bir açıklama yapan AKP Milletvekili Ali Güner, Belediye seçimlerinden önce Uçak Iğdır'a inecek sözleri, MHP Milletvekili Abbas Bozyel'in, 14 Kasımda Iğdır'a uçakla ineceğim açıklamasını anımsattı…

Ali Güner ve Abbas Bozyel o yıllarda koalisyon ortağı bir partinin Milletvekilleriydi. Kendilerince Iğdır için birtakım çalışmaları olmuştu…

Bugün şartlar değişti.

O günlerde üçlü koalisyon hükümeti işbaşındaydı. Bugün tek başına bir hükümet işbaşında.

Milletvekili Ali Güner'in söylediği söz bana inandırıcı geliyor.

Gerçi o gün Milletvekili Abbas Bozyel'in de dedikleri inandırıcı gelmişti…

Tabiî ki oralara takılıp zaman kaybetmek niyetinde değilim. Önceki gün İstanbul'daydım. Sabah saat 07.30'da Merhum Şamil Temiz'in oğlu Genç İşadamlarımızdan Volkan Temiz'in otelinden çıktım.
Şoförü beni Sabiha Gökçen Hava Limanına getirdiğinde saat 09.00 olmuştu. Uçağım saat 10.00'da Erzurum'a hareket etti. 11.30'da Erzurum Hava Limanına indik ve Türk Hava Yollarının servis aracı Erzurum hava Limanına kaba kuvvet neticesinde bırakılmadığından, mecburi olarak Limanda bekleyen taksicilere 30 YTL haraç vererek Üniversite kavşağına geldim.
Iğdır THY yetkilileri ile yaptığım görüşme neticesinde servis beni Erzurum Atatürk Üniversitesi kavşağından aldı ve Iğdır'a doğru yola koyulduk… Saat 17.00 sularında Iğdır'a varabildik…

Yani bunca zorlu yolu yaklaşık 10 saate tamamlamış oldum…

Allah aşkına söylermisiniz, Iğdır halkı bu zorlukla yaşamak zorundamıdır.

Milletvekili Ali Güner, tek başına iktidar olan bir partinin Iğdır'dan seçilmiş olan bir Milletvekilidir. Sayın vekilin Iğdır'ın en önemli sorunu hava alanı için seçimlere kadar bitecek sözünü vermiş olması, yukarıda bahsettiğim sıkıntıları çeken biz Iğdırlılar için büyük bir kurtuluş olacaktır…

Milletvekili Ali Güner belediye seçimlerine kadar uçağı Iğdır'a indireceğim derken siyasi davranmıştır. Keşke seçimler birkaç ay daha öne alınsa ve hava alanı daha çabuk bitmiş olsa… Ali Güner, haklı olarak belediye seçimlerinden önce Hava Alanını bitirip partisinin gücünü artırmayı ve belediye seçimini kazanmayı hedefliyor. Biz vatandaşlarda haklı olarak keşke belediye seçimlerini öne alsalar da bizlerde daha erken uçakla yolculuğumuzu yapsak diyoruz…

Söz belediye seçimlerinden açılmışken, bu konuyu daha sonra ki yazılarımızda, daha geniş bir şekil de kaleme alacak ve okuyucularımızla paylaşacağız.

Henüz yorum yapılmadı!

Bu içerik için yorum yapılmadı. Yorum yapmak için aşağıdaki formu kullanınız.

Yorum Yaz!

E-Posta adresiniz yayınlanmayacaktır.
* İşareti olan alanlar gereklidir.